piątek, 16 czerwca 2017

#4 Fringe

Hej Wam !
Dawno mnie tu nie było ale myśle, że nadrobie to mimo iż czasu brak :(


Dzisiaj "przychodzę" z klasycznymi czarnymi szpilkami bez pięty i palcy z Guess. Takie szpilki mam już w szafie ale w mniej eleganckiej odsłonie.
Nie wiem jak wy ale uwielbiam też frędzle, rockowe kurtki czy torebki z frędzelkami to jest to. Tym razem ubrałam bluzeczke, która trochę kojarzy mi się z Pokahontaz. Nie miałam w planie jej kupować ale była na wyprzedaży z 60 na niecałe 30 zł więc musiałam ją mieć :)

















13 komentarzy:

  1. Super figura :) Bardzo podoba mi się połączenie frędzli z jeansem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzeczka i buciki świetne : Bardzo fajny outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Amazing post! :)
    I fillowing you, follow me back <3

    Look at my new post: http://cleopatrassecret.blogspot.rs/2017/06/moja-vecernja-sminka-my-evening-makeup.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzeczka <3 !

    Zaobserwuj jak się spodoba♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam frędzle! Najbardziej na torebkach lub spódnicach. Świetnie wyglądasz <3
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna bluzka!
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny top.
    Miłego dnia, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy pozytywny komentarz i obiektywną krytykę, dużo to dla mnie znaczy :* Staram się odwiedzić każdego kto zostawi ślad na moim blogu. Nie uznaje obserwacji za obserwacje