środa, 28 czerwca 2017

#6 Gold air force and hollow shorts

Siemkaa !
Przyznam szczerze, że dzisiaj miałam zalatany dzień ale obiecałam sobie, że dodam post ! Tak więc, przybywam ze sportową stylizacją, (bo takie są moje ulubione)




Buty, które mam na sobie przerobiłam, ponieważ jak na ich cenę dosyć szybko zżółkły i zamówiłam za grosze farby do butów (złotą i białą). Biała "załapała" od razu, złotą nałożyłam aż 4 razy..e.


Jakoś do tych spodni nie pasował mi żaden pasek, dlatego zawiązałam na nich koszulę :)












28 komentarzy:

  1. Nice sneakers.

    Now Get Upto 50% Off* On selected items. Visit the sale page now @ JC Unique Wholesale

    OdpowiedzUsuń
  2. ŚWIETNIE WYSZLY TE BUTY! FAJNY BLOG 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy sposób wiązania koszuli! Bardzo fajnie wyszły Ci te buty. :)

    ♡ CUTE HORROR-KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja nie jest w moim stylu, ale muszę Ci pogratulować pomysłu na zawiązanie koszuli jako paska! Naprawdę nowatorski! Sama na niego wpadłaś? ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Fanie wygląda ta koszula zamiast paska :) Świetny pomysł na reanimację starych butów.

    Obserwuję i zapraszam do mnie http://martynakochanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylówka <3
    A figurkę masz cudną :*

    OdpowiedzUsuń
  7. you look really amazing, my dear. In looove with you sneakers :3

    I'm new GFC follower. Hope you can follow me back <3

    NEW DECOR POST | Gives Life To SMALL SPACES.
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Odważna stylizacja :D super buty
    http://rabbit-hole-xoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna koszula :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajna stylizacja, dobrze w niej wyglądasz a buty wyszły ślicznie
    obserwuje i pozdrawiam :)
    http://princessgaba.blogspot.com/ zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. w ogól bym nie pomyślała,że przerabiałaś te buty ;p genialnie Ci wyszły!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale masz świetną figurę, super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz ;* super wyszły te buty ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  14. Amazing post dear! :)
    I following you, follow me back! <3

    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow świetnie wyszły Ci te buty! Wyglądają bardzo oryginalnie <3
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. SLAYY! You looks amazing!

    Follow for follow?:)

    Xx,
    Hilary
    www.theclosetelf.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny outfit! Mój styl:)

    +Zapraszam do siebie, wróciłam na bloga i byłoby mi strasznie miło jakbyś zajrzała i zostawiła po sobie komentarz ze szczerą opinią:) To bardzo motywuje. R E Y V Z

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie przerobiłaś buty :)
    Pięknie wyglądasz!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię takie wygodne sportowe zestawy :)
    Ślicznie wyglądasz!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądasz ;) idealna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  21. Super pomysł na przeróbkę zżółkniętych butów. Wyglądają jak nowe! Bardzo fajny pomysł wiązania koszuli. :)
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne szorty :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy pozytywny komentarz i obiektywną krytykę, dużo to dla mnie znaczy :* Staram się odwiedzić każdego kto zostawi ślad na moim blogu. Nie uznaje obserwacji za obserwacje