środa, 21 czerwca 2017

#5 Cornflower and sun

Hejka !
Ostatnio przeglądałam w internecie, gazecie i u Was na blogach, wiosenne stylizacje-inspiracje i często pojawiał się kolor chabrowy w połączeniu z żółtym. Bardzo spodobał mi się taki duet, dlatego dzisiejsza stylizacje jest zainspirowana właśnie tymi kolorami, lecz dla odmiany "na sportowo" :) Dajcie znać czy Wam też podoba się takie połączenie :)




Szczerze mówiąc nie mam nic żółtego (dopiero to zauważyłam) w swojej szafie oprócz tych sneakersów. Żółć kojarzy mi się troszeczke z kolorem pomarańczowym, którego nie znosze na sobie, więc może dlatego..., ale myśle, że pokombinuje z kolorem słonecznym i zagości w mojej szafie :) tak jak chabrowy czy niebieski, na którego mam "faze" i ostatnio nawet nieświadomie często zakładam ubrania właśnie w tym kolorze :)















14 komentarzy:

  1. Super wyglądasz ;) Podoba mi się bluzeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie właśnie jest na żółto :) Fajne te buty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz w tych spodenkach. Ja za sportowym stylem nie przepadam, ale Ty wyglądasz super ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super połączenie, świetna koszulka :)
    Zapraszam i buziaki od VISSIEN-klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta spodenki z Twojej propozycji- świetne.
    Co prawda mam podobne, ale te i tak mnie urzekły :)
    Pięknie wyglądasz.
    Pozdrowionka piątkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe buciki :)

    Zaobserwuj jak się spodoba <3 Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. moim zdaniem chabrowy wygląda ciekawie w połączeniu z żółtym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz. Kolor bluzeczki bardzo Ci pasuje :)
    Pozdrawiam :*

    MÓJ BLOG
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. You look Amazing! I love the work you do on your blog, I hope to see you on my blog very soon!!
    💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor bluzki mega mi się podoba :)
    Pozdrawiam,

    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy pozytywny komentarz i obiektywną krytykę, dużo to dla mnie znaczy :* Staram się odwiedzić każdego kto zostawi ślad na moim blogu. Nie uznaje obserwacji za obserwacje