poniedziałek, 29 maja 2017

#3 Smartly

Hej Wam.!
Miesiąc maj się kończy, a wraz z nim sezon matur. Ustne matury "z głowy", teraz tylko wyczekiwanie wyników pisemnych. Myślę, że nie poszło mi tak źle, nawet byłam zadowolona po matmie, ale co do biologii, którą wybrałam na rozszerzeniu nie jestem pewna...



A Wam jak poszło ? I czy w ogóle są tu tegoroczni maturzyści ?
Zmieniając temat na modowy, przechodzę do tego jakie miałam przygotowane ubrania na te dni. Jeśli chodzi o buty to wybrałam zarówno balerinki jak i szpilki. Kwestią było jedynie to czy miałam ochotę ubrać wysokie czy niskie buty. Który zestaw przemawia do Was najbardziej ?
























21 komentarzy:

  1. Obie stylizacje bardzo mi się podobają :D Trzymam kciuki za pisemną maturę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! jakie szpilki..ja nie dałabym rady w nich chodzić ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W nich nie można ustać :)
      Nie uznaje obserwacji za obserwacje ale twój blog mi się podoba :)

      Usuń
  3. jak dla mnie pierwsza stylizacja najlepsza :)
    pięknie wyglądałaś :)

    http://photolovepodrugiejstronie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Matury podstawowe bajka
    Angielski roz super
    Matmarozszerzona średnio
    A fizyka nawet dobrze
    Pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej spodobała mi się propozycja nr 1 oraz 3 :) Wyglądasz uroczo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki za pozytywne wyniki ;)
    Wszystkie stylizacje bardzo ładne, ale chyba najbardziej spodobały mi się pierwsza oraz ostatnia. Masz mega szpile i bardzo kobiecą figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz :) Super stylizacje :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wooow ale szpile! Podziwiam kobietki, które potrafią w nich chodzić :) śliczne stylizacje, trzymam kciuki!
    Zapraszam i buziaki od VISSIEN-klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Interesting post and photos really liked ❤
    I'd be happy friendship blogs ♥
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkie propozycje piękne! ale mój faworyt to nr 1 :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, wszystkie są niezwykle kobiece ;)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. love this post, so nice :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy pozytywny komentarz i obiektywną krytykę, dużo to dla mnie znaczy :* Staram się odwiedzić każdego kto zostawi ślad na moim blogu. Nie uznaje obserwacji za obserwacje