czwartek, 12 października 2017

#11 Spanish Pokahontaz

Hej Wam !
Po długiej nieobecności melduje się z powrotem i przychodzę z nową stylizacją !



Zamieszanie ze studiami i trudnością ze znalezieniem mieszkania minęły. Teraz tylko (aż) trzeba skupić się na nauce... Przyznam szczerze, że dopóki nie przeprowadziłam się do Wrocławia, odliczałam dni kiedy "wreszcie" zamieszkam w dużym mieście... Teraz bardzo tęsknie za domem, znajomymi, bliskimi i tamtym życiem... Wy mieliście podobnie jak ja teraz ? Czy cieszyliście się, że wyjechaliście ze swoich miejscowości ?


Jak już wspominałam nienawidze koloru pomarańczowego na sobie, ale ten musztardowy kolor z czerwonymi dodatkami nie jest taki zły :p




Uwielbiam duże, czarne, pakowne torebki :)


Jeśli chodzi o buty (renee) to zakochałam się w nich jak je zobaczyłam, ale są potwornie niewygodne. Po 2 godzinach na stopie myślałam tylko o tym żeby je zdjąć, więc niestety nadają się tylko do... zdjęć lub żeby pójść gdzieś niedaleko i tylko usiąść :p


8 komentarzy:

  1. Buty są naprawdę ładne lecz nie przepadam za koturnami :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rękawy u tej bluzeczki mnie zauroczyły ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta musztardowa narzutko-bluzka jest piękna! :) i Tobie w niej bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna ta musztardowa bluzka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzeczka jest naprawdę super :)

    Zapraszam lovvellyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. i like your outfit.
    if you pick up dresses,glamchase burgundy prom dress uk reviews gives you amazing choices.
    http://www.glamchase.co.uk

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy pozytywny komentarz i obiektywną krytykę, dużo to dla mnie znaczy :* Staram się odwiedzić każdego kto zostawi ślad na moim blogu. Nie uznaje obserwacji za obserwacje