wtorek, 17 lipca 2018

#12 Pin up Girl

Hej Wam !!
Długo się zastanawiałam czy reaktywować bloga. Przez studia kompletnie straciłam chęci żeby go prowadzić i myślałam, że już nie powróce do bloga...




Jednak dodawanie postów sprawia mi radość więc postanowiłam wrócić po bardzo długiej przerwie. Bardzo lubie styl pin-up girl i byłam ciekawa jak się sprawdze w takim ubiorze. Wyjęłam wszystko czarno-czerwone z szafy i wybrałam najbardziej odpowiednie według mnie ciuszki. Ocene pozostawiam Wam !









10 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja, taka dziewczęca ;*

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny styl:) bardzo ładna koszula:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sesja w stylu pin up girl :) Super dobrałaś do tego makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia i super stylizacja! Fajnie się prezentuje ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny zestaw i świetny pomysł na sesję :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/07/biaa-bluzka-z-zabotem.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie skomponowałaś stylizację, od razu wiadomo, że to styl pin-up ! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wakacje to super czas na poprawienie aktywności na blogu:) Super stylizacja!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. super zestaw, pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nawet fajnie to wyglada lubię te chustki na włosach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy pozytywny komentarz i obiektywną krytykę, dużo to dla mnie znaczy :* Staram się odwiedzić każdego kto zostawi ślad na moim blogu. Nie uznaje obserwacji za obserwacje