piątek, 11 sierpnia 2017

#10 White and beautiful violet

Hej !
W końcu nadszedł czas na nowy post. Mam chwilkę spokoju, ale nie na długo, bo znowu wyjeżdżam, tym razem na krótkie wakacje w góry. Kocham je. Pomimo, że mam lęk wysokości to jak chodzę po górach on nagle znika... Też tak macie, że boicie się wejść gdzieś wysoko w mieście albo na dach budynku czy nawet po głupiej drabinie, a w górach nie musicie się martwić o swój lęk, bo go po prostu nie ma ?




Przechodząc do stylizacji, ostatnio dostałam piękną pastelową w kolorze fioletu torebkę, którą możecie zobaczyć poniżej, to zdecydowanie mój ulubiony kolor. Nawet czerń czy czerwień mogłabym odstawić na drugi plan. Niestety nigdzie nie mogę zdobyć jakiejs fajnej bluzki z dodatkami fioletowymi do niej, więc pomyślałam, że może buty uda się znaleść. I faktycznie znalazłam podróbkę Vansów (nie patrze czy są oryginalne czy nie aby były wygodne i nie rozleciały się jak domek z kart :p)  Odcień butów i torebki jest taki sam 😊 A z racji tego, że jest to pastelowy kolor to pasował mi do tego biały. Nie przepadam za tym kolorem spodenek ale i tak bardzo mi się podobajaą. Fryzurę zrobiłam w 2 minuty :D
Ps. Uwielbiam casy i ostatnio zrobiłam się ich "kolekcjonerką" :p











15 komentarzy:

  1. Ale piękny ten case <3 Ja często zmieniam, jak rękawiczki ;)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Może dlatego, że w górach po prostu jest większa przestrzeń i jakoś nie odczuwasz lęku wysokości :)
    Ja góry też uwielbiam, a że mamy calkiem niedaleko, to nawet dosyć często tam bywamy :)

    świetnie wyglądasz :)

    I udanego urlopiku :) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialnie wyglądasz:) podobają mi się fioletowe akcenty:*

    OdpowiedzUsuń
  4. pasuje Ci ta fryzura :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. love this post, so nice :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale jesteś śliczna ♥️
    Super pomysł na sesję kochana.

    Buziaki :**
    Asia ♥️

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze zdjęcie mnie rozwala za każdym razem, gdy na nie patrzę :) Pozdrawiam cieplutko. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  8. własnie to sobie uświadomiłam, ja jestem okropnie lękliwa jeśli chodzi o wysokości, a rzeczywiście będąc w górach o tym zapominam
    pracowniaprywatna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa stylizacja, super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super koszulka :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialnie wyglądasz :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/09/biaa-stylizacja-w-codziennym-wydaniu.html
    OdpowiedzUsuń

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy pozytywny komentarz i obiektywną krytykę, dużo to dla mnie znaczy :* Staram się odwiedzić każdego kto zostawi ślad na moim blogu. Nie uznaje obserwacji za obserwacje