niedziela, 23 lipca 2017

#9 Almost Sweet

Hej !
Jest w końcu  słodsza wersja mnie, niezbyt często ubieram się w koronki..., praktycznie tylko na weselach...


Chociaż ostatnio poszłam do sklepu w innym celu ta bluzeczka olśniła mnie i pomimo, że w mojej szafie przeważa czerń, biel i niebieski to ostatnio często nieświadomie kupuje ciuchy w kolorze pudrowego różu. Bardzo przyjemny dla oka kolor, lecz żeby nie było za słodko założyłam trampki i szeroki pasek do spodenek. One także mają motyw koronkowy. Mam dużo spodenek z różnymi motywami , długością stanu i lubię sezon "spodenkowy", dlatego jak zobaczylam wyprzedaż w croppie musiałam zakupić sobie jakieś z wysokim stanem. Mogliście je zobaczyć w poprzednim  poście z Wrocławia i na pewno się jeszcze pojawią, uwielbiam je, lecz do tej stylówki najbardziej pasowały mi właśnie te z koronką...  










               

14 komentarzy:

  1. Ładna bluzeczka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ta bluzka, aczkolwiek ja nie przepadam za rękawami 3/4. Jednak na Tobie leży świetnie. :)
    MÓJ BLOG (klik)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka jest bardzo ciekawa:)

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna bluzka :) szorty jak dla mnie trochę za krótkie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Te szort są super seksowne! Bluzeczka też śliczna, dla mnie pudrowy róż to ulubiony kolor :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Lovely post dear ♥
    I'm following you #10, would you like to follow me back, I would be glad? :)
    My BLOG: www.limitededitionlady.com
    New post: http://limitededitionlady.blogspot.rs/2017/07/idealna-paleta-senki-za-leto-aura.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczną masz fryzurę, bardzo Ci pasuje, i jeszcze ta bluzeczka w pięknym kolorze, wszystko idealnie się ze sobą komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajna bluzka <3

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy pozytywny komentarz i obiektywną krytykę, dużo to dla mnie znaczy :* Staram się odwiedzić każdego kto zostawi ślad na moim blogu. Nie uznaje obserwacji za obserwacje