piątek, 21 lipca 2017

#8 The Bone Garden

Hej Wam !
Dzisiaj przychodzę z zupełnie innym postem, a mianowicie z recenzją książki Tess Gerritsen - Ogród Kości...
Gatunek:  Thriller medyczny
Wydawnictwo: Albatros
Ilość stron: 414
Ocena: 10/10




Będąc na zakupach w Carefourze w dziale z książkami szukałam jakiejś  o tematyce medycznej i natrafiłam na właśnie tą .... Nazwisko autorki nic mi nie mówiło, bo tak naprawdę mało czytałam.. aż do tej pory :) (nie licząc lektur), ale odkąd skończyłam szkołę jakoś mnie zaczęło ciągnąć do książek :P
Przeczytałam ją w szybkim tempie (jak na mnie) i muszę przyznać, że jestem nią zachwycona. Takiej książki właśnie szukałam i po przeczytaniu "Ogrodu Kości" kupiłam "Chirurga" tej samej autorki i właśnie kończe czytać. Na pewno nie będą jedynymi ksiażkami Gerritsen, w które się zagłębię.

W tym gatunku nie ma nikogo lepszego
                                   Harlan Coben



O czym jest książka ?
Czasy współczesne - Julia Hamil dokonuje przerażajacego odkrycia na swojej nowo zakupionej posiadłości - wykopuje czaszkę kobiety, na której widoczne są ślady zbrodni, lecz kim była owa kobieta należy szukać w innej epoce...
Rok 1830, Boston. Norris Marshall, student medycyny, ubogi, pochodzący ze wsi, chcąc zarobić na czesne i utrzymanie, uczestniczy w procederze wykopywania zwłok dla uczelni. Staje się głównym podejrzanym w sprawie serii morderstw. Ciała pielęgniarek i lekarza zostają odnalezione nieopodal szpitala uniwersyteckiego. Żeby udowodnić swą niewinność odszukuje jedynego świadka, który widział zabójcę - piękną szwaczkę z bostońskich slumsów, która jest przekonana, że będzie kolejną ofiarą...

1 komentarz:

  1. Bardzo lubię sięgać po takie książki, tyle lat już siedzę w tym gatunku, a wciąż mi się nie znudził. :)
    Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy pozytywny komentarz i obiektywną krytykę, dużo to dla mnie znaczy :* Staram się odwiedzić każdego kto zostawi ślad na moim blogu. Nie uznaje obserwacji za obserwacje